Standardowe stoisko wystawiennicze
Jedni twierdzą, że targi, wystawy i podobnego typu wydarzenia są dobrym sposobem na promocję naszej działalności.
Inni zaś twierdzą, że marketing wystawienniczy jest przeceniany, a udział w targach czy wystawach generuje za wysokie koszty.
Warto wiedzieć, że coraz częściej pojawiają się także opinie wedle których nie każda firma powinna promować swoje usługi czy też produkty na tego typu wydarzeniach.
Mówi się o tym, że firmy o dość „trudnym” przedmiocie działalności powinny postawić na inne formy dotarcia do swoich klientów niż poprzez marketing wystawienniczy.
Komu w tym sporze przyznać rację? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie zgodnie z maksymą „ile ludzi, tyle teorii”.
Jak właściciel firmy musisz sam podjąć decyzję.
Warto jednak, byś wiedział, że wygląd twojego stoiska wystawienniczego w dużej mierze zależy od tego w jakiej branży funkcjonujesz.
Wiadomym jest fakt, że w większości działalności gospodarcze są nastawione są na pozyskiwanie klientów.
Musisz więc przy tworzeniu swojego stoiska wystawienniczego wziąć pod uwagę gusta i preferencje swoich klientów, bowiem to one bezpośrednio przekładają się przecież na twoje zyski.
Polecane artykuły
Hymn Irlandii
Hymn Irlandii, podobnie jak flaga tego kraju, jest symbolem suwerenności państwa od korony brytyjskiej i jest bezpośrednim nawiązaniem do walk niepodległościowych. Hymn jest rodzajem stylizacji na pieśń żołnierską i został napisany w 1906 roku przez Peadara Kearney’a. Muzyka została skomponowana prz
Dworzec kolejowy zintegrowany z lotniskiem
Lotnisko połączone z dworcem kolejowym to ogromne udogodnienie dla podróżujących. Na taki pomysł wpadł hiszpański architekt, znany z niekonwencjonalnych projektów, Santiago Calatrava, który zaprojektował tak niezwykle funkcjonalny budynek. Otwarcie nastąpiło w 1994 roku. Francuski dworzec kolejow