Jak się reklamować, to online
Dziś praktycznie każdy produkt oraz usługę można promować za pośrednictwem Internetu. Sposobów na reklamę jest wiele, ale tylko niektóre z nich potwierdziły swoją skuteczność.
Elementarz w tej materii to oczywiście strona internetowa – każda poważna firma, nawet niewielka, powinna ją mieć. Adres witryny powinien znaleźć się na wszystkich materiałach promocyjnych, katalogach i folderach oraz wizytówkach.
Warto również promować serwis za pomocą gadżetów firmowych z nadrukami. Kiedyś popularnym sposobem na reklamę w sieci był wykup banerów, przykładowo na poczytnych portalach lokalnych.
Obecnie metoda ta odchodzi do lamusa. Bardziej opłaca się wykorzystywać reklamę kontekstową.
Liderem jest tu firma Google, która poprzez usługę AdWords wyświetla stosowne boksy promocyjne na stronach z wynikami wyszukiwania, a z kolei usługa AdSense pozwala wyświetlać banerki na innych stronach związanych tematycznie z profilem działalności firmy. Inny sposób korzystający z potęgi wyszukiwarki to pozycjonowanie.
Jest to zbiór działań mających poprawić pozycję witryny w wynikach w powiązaniu z frazami kluczowymi.
Polecane artykuły
Hymn Irlandii
Hymn Irlandii, podobnie jak flaga tego kraju, jest symbolem suwerenności państwa od korony brytyjskiej i jest bezpośrednim nawiązaniem do walk niepodległościowych. Hymn jest rodzajem stylizacji na pieśń żołnierską i został napisany w 1906 roku przez Peadara Kearney’a. Muzyka została skomponowana prz
Dworzec kolejowy zintegrowany z lotniskiem
Lotnisko połączone z dworcem kolejowym to ogromne udogodnienie dla podróżujących. Na taki pomysł wpadł hiszpański architekt, znany z niekonwencjonalnych projektów, Santiago Calatrava, który zaprojektował tak niezwykle funkcjonalny budynek. Otwarcie nastąpiło w 1994 roku. Francuski dworzec kolejow